Samarbeidsrådet har utvikla kampanjen saman med lokalt næringsliv og offentleg forvaltning. I tillegg er det gjennom ordninga med kompensasjon for auka arbeidsgjevaravgift sett i gang fleire kompetansehevingsprosjekt i regionen.
Gjennom mellom anna tilrettelegging av gode og attraktive buområde ynskjer ein å gjera regionen langt meir synleg utanfor Sunnhordland, slik at stadig fleire vel å verta buande her eller å flytta til Sunnhordland.
Ei eiga nettside buisunnhordland.no er lansert.
Aktiviteter
- Annonsering i media
- Eigen nettstad
- Brosjyrar og liknande
- Kampanje for å synleggjere regionen som busetjing
- Kampanje for å skaffe arbeidskraft/synleggjere jobbmogelegheiter
- Samarbeid med næringsliv og/eller frivillige organisasjonar for å gjere staden attraktiv
- Vertskapsordning Integreringstiltak for tilflyttande
Viktigste salgsargument
- Livskvalitet
- Friluftsliv
- Gode tenestetilbod
Samarbeidspartnerar
- Hordaland Fylkeskommune
- Regionrådet for Sunnhordland, Samarbeidsrådet
- Næringslivet
Hovedmål
Målgrupper
- Alle typar innflyttarar
- Høgt utdanna arbeidskraft/ arbeidskraft med spesifikk kompetanse
- Arbeidskraft generelt
- Kvinner
- Ungdom
- Barnefamiliar
- Potensielle tilbakeflyttarar
- Flyttarar frå storbyar
- Entreprenørar
- Hyttefolk
Tilflyttingsarbeid i norske distriktskommunar
Omdømme-prosjektet «Bu i Sunnhordland» er presentert med grunnleggjande informasjon utan vurdering frå Distriktssenteret. Tiltaket er ein del av ”Katalog over tilflyttingsarbeid i distriktene”. Arbeidet er ein del av prosjektet ”Tilflyttingsarbeid i norske distriktskommuner”, som Ideas2evidence og Norut gjennomfører på oppdrag frå Distriktssenteret.