Fagområde: Omdømme Tilflytting

Omdømme-prosjektet «Bu i Sunnhordland»

Samarbeidsrådet for Sunnhordland har satt i gong ein større kampanje i samband
med at regionen har behov for fleire innbyggjarar og meir arbeidskraft.

Samarbeidsrådet har utvikla kampanjen saman med lokalt næringsliv og offentleg forvaltning. I tillegg er det gjennom ordninga med kompensasjon for auka arbeidsgjevaravgift sett i gang fleire kompetansehevingsprosjekt i regionen.

Gjennom mellom anna tilrettelegging av gode og attraktive buområde ynskjer ein å gjera regionen langt meir synleg utanfor Sunnhordland, slik at stadig fleire vel å verta buande her eller å flytta til Sunnhordland.

Ei eiga nettside buisunnhordland.no er lansert.

Aktiviteter

  • Annonsering i media
  • Eigen nettstad
  • Brosjyrar og liknande
  • Kampanje for å synleggjere regionen som busetjing
  • Kampanje for å skaffe arbeidskraft/synleggjere jobbmogelegheiter
  • Samarbeid med næringsliv og/eller frivillige organisasjonar for å gjere staden attraktiv
  • Vertskapsordning Integreringstiltak for tilflyttande

Viktigste salgsargument

  • Livskvalitet
  • Friluftsliv
  • Gode tenestetilbod

Samarbeidspartnerar

  • Hordaland Fylkeskommune
  • Regionrådet for Sunnhordland, Samarbeidsrådet
  • Næringslivet

Hovedmål

Tiltrekkja fleire innbyggjarar og meir arbeidskraft

Målgrupper

  • Alle typar innflyttarar
  • Høgt utdanna arbeidskraft/ arbeidskraft med spesifikk kompetanse
  • Arbeidskraft generelt
  • Kvinner
  • Ungdom
  • Barnefamiliar
  • Potensielle tilbakeflyttarar
  • Flyttarar frå storbyar
  • Entreprenørar
  • Hyttefolk

Tilflyttingsarbeid i norske distriktskommunar

Omdømme-prosjektet «Bu i Sunnhordland» er presentert med grunnleggjande informasjon utan vurdering frå Distriktssenteret. Tiltaket er ein del av ”Katalog over tilflyttingsarbeid i distriktene”. Arbeidet er ein del av prosjektet ”Tilflyttingsarbeid i norske distriktskommuner”, som Ideas2evidence og Norut gjennomfører på oppdrag frå Distriktssenteret.