Når oppdraget ditt for Distriktssenteret er utført, kan du kreve avtalt godgjørelse og refusjon av kostnader på to måter: elektronisk faktura eller nettløsning/app.
Faktura
Du kan sende oss en elektronisk faktura til 992 375 434.
Nettløsning eller app
Du kan også kreve utbetaling via nettløsning eller du ved hjelp av DFØ-appen.
For å bruke nettløsning eller app, trenger du en brukertilgang fra Distriktssenteret. Hvis du mangler denne, kan du sende en forespørsel til [email protected], så sender vi en til deg.
Slik leverer du reiseregninger, utgiftsrefusjon eller honorarer i app eller på nett.
Har du tekniske spørsmål om nettløsning eller DFØ-appen? Kontakt DFØs Kundesenter:
Telefon: 406 34 021
E-post: [email protected]
Åpningstid: 08:00 – 15:30, sommertid (15. mai – 15. september) 08:00 – 15:00
Kvitteringer og andre bilag
Alle beløp må dokumenteres ved at kvitteringer og bilag legges ved i PDF-format. Nødvendige bilag:
- Kvitteringer for reiseutgifter (ikke kvitteringer for offentlig kommunikasjon, f.eks. buss, tog, ferje og bomavgift)
- Kontrakt/avtale/møteprotokoll eller lignende for honorarkrav
Merknader/referanser
Møtegodtgjørelse/honorar
Honorarkrav må registreres med riktig lønnart for å sikre korrekt utbetaling og rapportering.
Følgende lønnarter er de mest aktuelle for Distriktssenteret:
- 5525 – Møtegodtgjørelse: brukes av fagrådsmedlemmer og jury for attraktiv by
- 5535 – Honorar: brukes av øvrige oppdragstakere
Andre spørsmål
Har du andre spørsmål til selve oppdraget? Ta kontakt med din kontaktperson i Distriktssenteret.