Informasjon til oppdragstakere

Har du utført oppdrag for Distriktssenteret? Bruk statens digitale løsninger for å få utbetalt avtalt godtgjørelse.

Når oppdraget ditt for Distriktssenteret er utført, kan du kreve avtalt godgjørelse og refusjon av kostnader på to måter: elektronisk faktura eller nettløsning/app.

Faktura

Du kan sende oss en elektronisk faktura til 992 375 434.

Nettløsning eller app

Du kan også kreve utbetaling via nettløsning eller du ved hjelp av DFØ-appen.

For å bruke nettløsning eller app, trenger du en brukertilgang fra Distriktssenteret. Hvis du mangler denne, kan du sende en forespørsel til [email protected], så sender vi en til deg. 

Slik leverer du reiseregninger, utgiftsrefusjon eller honorarer i app eller på nett.

Har du tekniske spørsmål om nettløsning eller DFØ-appen? Kontakt DFØs Kundesenter:
Telefon: 406 34 021
E-post: [email protected]
Åpningstid: 08:00 – 15:30, sommertid (15. mai – 15. september) 08:00 – 15:00

Kvitteringer og andre bilag

Alle beløp må dokumenteres ved at kvitteringer og bilag legges ved i PDF-format. Nødvendige bilag:

  • Kvitteringer for reiseutgifter (ikke kvitteringer for offentlig kommunikasjon, f.eks. buss, tog, ferje og bomavgift)
  • Kontrakt/avtale/møteprotokoll eller lignende for honorarkrav

Merknader/referanser

Alle faktura må påføres bestillerreferanse: 3200XXXX. Korrekt referanse får du av din kontaktperson i Distriktssenteret.

Møtegodtgjørelse/honorar

Honorarkrav må registreres med riktig lønnart for å sikre korrekt utbetaling og rapportering.
Følgende lønnarter er de mest aktuelle for Distriktssenteret:

  • 5525 – Møtegodtgjørelse: brukes av fagrådsmedlemmer og jury for attraktiv by
  • 5535 – Honorar: brukes av øvrige oppdragstakere

Andre spørsmål

Har du andre spørsmål til selve oppdraget? Ta kontakt med din kontaktperson i Distriktssenteret.